Audyty i badania Mystery Shopping
Dla pracodawcy
Audyt jest istotnym narzędziem wspierającym przedsiębiorcę w kontrolowaniu zgodności działalności firmy z określonymi przez niego standardami. Niejednokrotnie, pomimo atrakcyjnej oferty i promocji, działania firmy nie mają szans powodzenia z uwagi na zaniedbania, z których przedsiębiorca nie zdaje sobie sprawy. W takiej sytuacji niezależna ocena zewnętrznego audytora pozwala zdobyć informacje konieczne do usprawnienia działań firmy oraz wprowadzenia zmian gwarantujących optymalizację i maksymalizację sprzedaży.
Gdzie jeszcze szukać potencjalnych oszczędności w organizacji?
„TOP 6 sposobów na oszczędności w procesach HR, kadrach i rekrutacji”
Do najczęściej wymienianych przez naszych klientów korzyści, jakie przynoszą badania audytoryjne, należą:
- możliwość systematycznej kontroli poziomu jakości obsługi,
- określenie przyczyn niezadowolenia klientów,
- rozpoznanie, które z obszarów obsługi klienta zawodzą,
- możliwość stymulowania sieci sprzedaży,
- możliwość kształtowania na tej podstawie systemu szkoleń pracowniczych
Jednym z pomiarów audytoryjnych jest popularne badanie Mystery Shopping, w ramach którego audytor, wcielając się w rolę klienta, sprawdza jak realizowany jest proces obsługi oraz ocenia jej jakość. Pomiar realizowany jest cyklicznie i bez zapowiedzi
Te firmy, już skorzystały z naszych usług:
Zobacz, co możemy zrobić dla Twojej firmy i uzyskaj bezpłatną wycenę
Nasi eksperci przeanalizują możliwości współpracy i przygotują dla Ciebie bezpłatną i dopasowaną ofertę, aby pomóc Ci uzyskać oczekiwane efekty.
Newsletter pracodawcy
Chcesz dostawać informacje o rynku pracy i metodach rekrutacji? Zapisz się do Newslettera!